دانلود تحقیق در مورد حضرت ابراهیم

دانلود تحقیق در مورد حضرت ابراهیم

0 2k
دانلود تحقیق در مورد حضرت ابراهیم

با دانلود تحقیق در مورد حضرت ابراهیم در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق حضرت ابراهیم را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق حضرت ابراهیم ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد حضرت ابراهیم

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:19 صفحه

قسمتی از فایل:

 بيان فضايل و مكارم اخلاق و نامهاي جليل و نقش نگين حضرت  ابراهيم (ع)

به سند وعتبر از حضرت موسي بن جعفر (ع) منقول است كه حضرت ابراهيم عليه‌السلام متيظ و آگاه شد به عبرت گرفتن بر معرفت حق تعالي و احاطه كرد دلايل او بعلم ايمان بخدا و او پانزده ساله بود. و از حضرت رسول (ص) منقول است كه اول كسي را كه او در قيامت بخوانند من خواهم بود پس از جانب راست عرش خواهم ايستاد و حلة سبزي از حله‌هاي بهشت در من خواهند پوشانيد پس پدر ما ابراهيم (ع) را خواهند طلبيد و از جانب راست عرش در ساية عرش باز خواهد داشت و حلة سبزي از حله‌هاي بهشت در او خواهند پوشانيد پس منادي از پيش عرش ندا خواهد كرد :

نيكو پدريست پدر تو ابراهيم و نيكو برادري است برادر تو علي. و به سند معتبر از موسي بن جعفر (ع) منقول است كه حقتعالي از هر چيز چهار چيز اختيار فرموده است : از پيغمبران براي شمشير و جهاد اختيار فرموده است ابراهيم و داوود و موسي و مرا، و از خانه آبادها چهار خانة آباده را اختيار فرموده است چنانچه در قرآن مجيد است كه خدا برگزيد آدم و نوح و آل ابراهيم و آل عمران را بر عالميان.


4,000 تومان