دانلود تحقیق درمورد سقف با تیرچه و بلوک

دانلود تحقیق درمورد سقف با تیرچه و بلوک

0 2.5k
دانلود تحقیق درمورد سقف با تیرچه و بلوک

با دانلود تحقیق در مورد سقف با تیرچه و بلوک در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق سقف با تیرچه و بلوک را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق سقف با تیرچه و بلوک ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد سقف با تیرچه و بلوک

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:13 صفحه

قسمتی از فایل:

 سقف با تیرچه و بلوک

این سقف ها از نوع سقفهای مجوف بوده و بعلت سهولت اجراء و اقتصادی و عایق از نظر حراتی و صوتی است . این سقف از دو قسمت : الف - قطعات پرکننده ب بتن پوشش ، تشکیل شده است .
قطعات پرکننده ( بلوک )‌ :‌ این قطعات هم بعنوان قالب برای ریختن بتن دال کف عمل نموده و هم عایق حرارتی و صوتی بسیار مناسب برای سقف بشمار می آیند .
بتن پوشش : بتن دال کف بعنوان پوشش و قسمت فشاری مقطع در این نوع سقف ها عمل می نماید . حداقل ضخامت آن پنج سانتیمتر و عیار سیمان مصرفی 350 کیلوگرم در مترمکعب خواهد بود .
برای اجراء سقف تیرچه و بلوک در قسمت پوتر ی(اصطلاح فرانسوی به معنی شاه تیر - تیر افقی - تیر حمالی )‌ دو حالت زیر بایستی در نظر گرفت .
1- اجرای همزمان تیر پوتر ی با بتن سقف :
چنانچه در بالا توضیح داده شد ، بلوک بعنوان پرکننده عمل کرده و نقش اصلی تحمل نیروهای وارده برعهده بتن سقف میباشد ، لذا با تامین تکیه گاه مناسب نظیر قالب بندی و شمع کوبی میتوان از بلوک استفاده کرد .
در برخی از مناطق پس از بتن ریزی سقف با تخریب بلوک ، نسبت به اجراء سقف کاذب اقدام میشود .
2- اجرای تیر پوتری قبل از سقف :
در این حالت ضروری است که از تیرچه استفاده شده و متصل سقف به اسکلت ساختمان با تدابیر فنی انجام گیرد . 

4,000 تومان