دانلود تحقیق درمورد مهندسي ساختمان

دانلود تحقیق درمورد مهندسي ساختمان

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد مهندسي ساختمان

با دانلود تحقیق در مورد مهندسي ساختمان در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق مهندسي ساختمان را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق مهندسي ساختمان ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد مهندسي ساختمان

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:20 صفحه

قسمتی از فایل:

 مشكلاتي كه ضعفشان   بر كذبودن  پروژه ها ي و استفاده از  سيستم هاي عايق قديمي  مي افزايند .

  بايد ديد كه عامل كنترل كننده  وتعيين كننده در كشور  ما در زمينه ساخت  و ساز سرمايه است  يا تخصص ؟ مهندس  است يا افراد فاقد صلاحيت ؟ چگونه مي توان  نقش اصلي را به مهندس  سپرد  وساخت و سازها  را در تمام بخش هاي مهندسي كرد . اين نيازمند پژوهشي وسيع است  اما حتماً نتايج مفيد  وموثري به دنبال خواهد داشت .

  مديريت  در مهندسي  ساختمان و تاييد آن در سرعت

  مديريت در مهندسي  ساختمان در كشور ما ، عمدتاً نظام سنتي  وتجربي را دارد . يا مهندسان  با سعي وخطا و ابتكارات شخصي مديريت مي كنند  يا غير مهندساني غير مدير در مديريت  ساختمان فعال اند .غير از سال هاي اخير  مقوله هاي مديريت   ساختمان در آموزش هاي آكادميك  جايگاهي نداشتند وس اينك نيز  گرچه سطوح  كارشناسي ارشد  مطرح شده اند اما هنوز  ا ين پرسش ها مطرح است  كه آيا فارغ التحصيلات آن ها  از عهده مديريت  علمي ساخت و ساز هاي  برخواهند آمد ؟  آموزش ها تا چه حد بر اساس  منطبق  با نيازها و تا چه زمينه  هاي مديريت علمي است ؟


4,000 تومان