دانلود مقاله ساده مثل اکستاسي

دانلود مقاله ساده مثل اکستاسي

0 1.8k
دانلود مقاله ساده مثل اکستاسي

با دانلود مقاله در مورد ساده مثل اکستاسي در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله ساده مثل اکستاسي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله ساده مثل اکستاسي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد ساده مثل اکستاسي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:11 صفحه

قسمتی از فایل:

 گروه اقتصاد و اجتماع  - شميم علي نيا :  «اکس ترکوندن »ديگر واژه غريبي براي جوانان شهرهاي بزرگ نيست .

اکس پارتي ، اسيد و شيشه نيز همين طور. به تازگي آمارهاي جديدي از سوي دفتر توانمند سازي ستاد مبارزه با مواد مخدر اعلام شد که حاکي از آن است 80 درصد پايتخت نشينان ، مهمترين معضل خود را اعتياد عنوان کرده اند.
سالانه 10 هزار ميليارد تومان از اقتصاد ملي بابت خسارات ناشي از مواد مخدر و مقابله با آن صرف مي شود و پس از فقر و بيکاري ، اعتياد سومين عامل تهديد کننده جامعه محسوب مي شود.
آسيب پذيري خانواده ها و جوانان در مقابل پديده خزنده اعتياد چنان بالاست که بنا به گفته مديرکل امور فرهنگي و پيشگيري ستاد مبارزه با مواد مخدر تاکنون بالغ بر 2 ميليون و 800 هزار نفر به دليل ورود به سيستم مواد مخدر دستگير شده اند ، ولي سيستم توزيع مواد همچنان بسيار هوشمندانه فعاليت مي کند.
در حالي که جامعه ايران و نهادهاي مسوول براي مقابله با مواد مخدر و آسيب هاي ناشي از آن چندان توانمند به نظر نمي رسند.
بي ترديد مواد مخدر جديد وضعيت را پيچيده تر مي کند.اکستاسي ديگر نه نياز به ترانزيت خطرناک از کشورهاي همسايه ، در بيابان هاي تفتيده مرکز ايران را دارد و نه بو، مشکل و اثرات خاصي دارد.
کسي که اکستاسي مصرف مي کند مانند معتادان به ترياک و هرويين ظاهر ناجوري ندارد و به علت کم مدت بودن اثر آن مي تواند مصرف آن را پنهان کند.


4,000 تومان