دانلود مقاله تعليم و تربيت فرزندان

دانلود مقاله تعليم و تربيت فرزندان

0 2.3k
دانلود مقاله تعليم و تربيت فرزندان

با دانلود مقاله در مورد تعليم و تربيت فرزندان در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله تعليم و تربيت فرزندان را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله تعليم و تربيت فرزندان ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد تعليم و تربيت فرزندان

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:22 صفحه

قسمتی از فایل:

 چكيده

در اين مقاله سعي شده است تا علاوه بر تعريف تعليم و تربيت ديني و ضرورت و اهميت تعليم و تربيت ديني فرزندان، نقش و جايگاه خانواده، معلم و آموزش و پرورش نيز در تربيت ديني كودكان و نوجوانان نيز بيان شود. كه بايد بين اولياء دانش آموز و مربيان در شيوة تربيت ديني و آموزه هاي ديني هماهنگي و همسويي لازم ديده شود. تا زمينه هاي رشد و كمال در باورهاي ديني كودكان و نوجوانان بوجود آيد. اوليا و مربيان مي توانند بتدريج نگرش ديني مطلوب را در فرزندان بوجود آورند و بايد ميان آموزش هاي ديني و راهكارهاي عملي ارائه شده توسط خانه و مدرسه هماهنگي لازم وجود داشته باشد تا كودك و نوجوان دچار تضاد نشود و بتواند سره را از ناسره تشخيص دهد كه تضاد در آموزش نه تنها باعث رشد و كمال در باورهاي ديني نمي‌شود باعث از دست دادن عقايد آنها نيز مي گردد و در آموزش و تربيت ديني نبايد از روش‌هاي خشك و مستبدانه استفاده كرد بلكه بايد با شيوه  تشويق روش هاي صحيح، روح و روان كودك را با باورهاي ديني پيوند داد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مقدمه

از مهمترين مباحث زندگي كه در طول حيات بشر براي او مطرح بوده و هم اينك نيز جاي پاي آن در بين صاحبنظران و خردمندان حتي به صورت روزمره، محكم تر و ريشه دارتر مي شود موضوع دين و معنويت است. اين امر حتي در بين افرادي كه پايبند به دين ملتزم به مذهبي نيستند در غالب عرفان منشي و روي آوردن به امور متافيزيك به چشم مي خورد و موضوع مهم پرداخته شود.


4,000 تومان