دانلود تحقیق درمورد اينترنت

دانلود تحقیق درمورد اينترنت

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد اينترنت

با دانلود تحقیق در مورد اينترنت در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق اينترنت را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق اينترنت ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد اينترنت

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:22 صفحه

قسمتی از فایل:

 اينترنت شبكه اي گسترده و بي حد و مرز است. اين شبكه گسترده  مجموعه اي از شبكه‌هاي كوچك متعدد است كه بواسطه لينك‌هاي فعال بين كامپيوترها ايجاد مي‌شود.

اين شبكه‌ها در ابتدا پروژه‌اي بود كه وزارت دفاع آمريكا در دهه 1960 تا اوايل دهه 1970 آن را انجام داد. اين پروژه به نام " آرپانت ARPAnet" معروف شد. هدف اوليه آرپانت ايجاد ارتباط بين نظاميان ارتش آمريكا بود به نحوي كه به آساني بتوانند از بروز نقض و يا عملكرد پرسنل نظامي آگاه شوند و اقدام لازم را صورت دهند.

اين پروژه كه امروزه اينترنت خوانده مي‌شود در چهل سالي كه از عمر آن مي‌گذرد، دستخوش تحولات چشمگير شده و بر سطوح مختلفي از زندگي اجتماعي انسان ها تاثيراتي عميق برجاي گذاشته است. به عنوان مثال، در اين مدت اين فناوري با بهره‌گيري از بسياري از تكنولوژي‌هاي پيشرفته ديجيتالي، ابعاد وسيعي از صنعت و فرهنگ چاپي ما را به چالش كشيده اند. چطور زير ساخت‌هاي اينترنت كار مي‌كنند؟

 

اينترنت در حال توليد فرم هاي جديد انسان اجتماعي و عملكردهاي جديد فرهنگي و نيز متحول ساختن جهتگيري‌ها و عملكردهاي قديمي است. از داده ها تا فرهنگ سرعت اين تحول آنچنان بالا است كه اغلب بررسي كلي تحولات ناشي از آن دشوار است، درست مثل اين است كه بخواهيم از قطاري كه به سرعت در حال حركت است، عكس بگيريم.


6,000 تومان