دانلود تحقیق درمورد چرا يادداشت برداري مي كنيم؟

دانلود تحقیق درمورد چرا يادداشت برداري مي كنيم؟

0 1.4k
دانلود تحقیق درمورد چرا يادداشت برداري مي كنيم؟

با دانلود تحقیق در مورد چرا يادداشت برداري مي كنيم؟ در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق چرا يادداشت برداري مي كنيم؟ را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق چرا يادداشت برداري مي كنيم؟ ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد چرا يادداشت برداري مي كنيم؟

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:7 صفحه

قسمتی از فایل:

فرا گيري تكنيكهاي مختلف يادداشت برداري خود يك هنر است . چنان چه نظام منظمي از يادداشت برداري را متناسب با نوع مطالعه خود پيدا كنيم و در موقعيت هاي مختلف ، يادداشت برداري نماييم به طوري كه آنها صحيح و قابل درك باشند ، گام بزرگي در موفقيت و پيشرفت خود برداشته ايم . ما هنگام مطالعه ، اطلاعات زيادي را بدست مي آوريم ، ولي به ياد سپردن تمامي آنها غير ممكن است . بنا براين مهارت در يادداشت برداري به سود ما خواهد بود . البته يادداشت برداري به اين معني نيست كه تمام كلماتي را كه استاد مي گويد و يا از كسي مي شنويم و يا تمام مطلب طولاني يك قسمت از كتاب يا مجله را بازنويسي كنيم ، بلكه بايد اصول يادداشت برداري را بياموزيم و آن اين است كه تصميم بگيريم چه زمان ، چگونه و با چه طول و تفضيلي يادداشت برداريم . براي يك يادداشت برداري خوب به تمرين زيادي نياز داريم .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر