دانلود تحقیق درمورد سس مايونز

دانلود تحقیق درمورد سس مايونز

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد سس مايونز

با دانلود تحقیق در مورد سس مايونز در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق سس مايونز را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق سس مايونز ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد سس مايونز

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:6 صفحه

قسمتی از فایل:

سس مايونز از آن چيزهايي است كه به محض شروع رژيم هاي لاغري، خوردن آن حرام مي شود. افراد چاق هميشه با حسرت به آن نگاه مي‌كنند وبه افراد لاغري كه مي‌توانند با خيال راحت در سالادشان از آن استفاده مي‌كنند، غبطه مي‌خورند. اما آيا واقعا سس مايونز تا اين حدخطرناك است و آيا غير از ضرر چيز ديگري هم دارد؟

اختراع بزرگ فرانسوي‌ها
داستان‌هاي ضد و نقيضي در مورد چگونگي پيدايش اين سس وجود دارد ولي بسياري از صاحب‌نظران علم آشپزي معتقدند كه اولين بار اين سس به صورت مخلوطي از زرده تخم‌مرغ و روغن در فرانسه تهيه شد. گفته مي‌شود كه آرماند پلسيس و دوك ريشيليو، آشپزهاي فرانسوي در سال 1756، اين سس را در محله‌اي به نام <مائون>تهيه كردند و به همين دليل، به آن <مائونز> به معناي سس تهيه شده در<مائون> مي‌گفتند كه بعدها، به <مايونز>تغيير يافت. البته ماريا آنتوني، آشپز و نويسنده كتاب‌هاي آشپزي در فرانسه مي‌گويد، اين كلمه از لغت >
Manger< گرفته شد. اين كلمه به معناي تهيه شده با دست است. به هر حال دعواي تاريخي بر سر مخترع اين چاشني لذيذ ادامه دارد و حتي ايتاليايي‌ها ادعا مي‌كنند اين سس شبيه تركيبي است كه در روم باستان از مخلوط روغن زيتون و تخم مرغ تهيه مي‌شده است.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر