دانلود تحقیق درمورد دعاي رياضيدانان

دانلود تحقیق درمورد دعاي رياضيدانان

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد دعاي رياضيدانان

با دانلود تحقیق در مورد دعاي رياضيدانان در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق دعاي رياضيدانان را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق دعاي رياضيدانان ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد دعاي رياضيدانان

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:2 صفحه

قسمتی از فایل:

 رياضيداني در حال مرگ بود؛ در آن حال با خود گفت : خداوندا تو كه قُطر دايره ، نهايت اعداد و جذر اعدادي كه جذر صحيح و كامل ندارند را مي داني ، مرا چون زاويه ي قائمه اي به درگاه خودت ببر و در خط مستقيم در روز قيامت برانگيز .

 

خنده و فلسفه :

روزهاي آخري كه سقراط حكيم ، از مهمترين فيلسوفان يونان باستان كه به جرم حقيقت گويي به سر كشيدن جام شوكران محكوم شد ، در زندان در انتظار صدور حكم نهايي مرگش به سر مي برد و هنوز تشريفا ت قانوني اين حكم تمام نشده بود ، بنا كرده بود به يادگيري هندسه .

نگهبان كه از اين موضوع بو برده و با كمالتعجب از او پرسيد : اي سقراط آيا به راستي حالا در چنين وضعيتي به وقت يادگيري هندسه است ؟ فردا حكم مرگ مي آيد اما داري هندسه مي خواني .

سقراط از سؤال مرد ، يكه خورده بود ، گفت : نكند بايد بعد از مرگم هندسه بخوانم ! ها !

 

معما :

اعداد از 1 تا 8 اولاً را طوري در جدول مقابل بگذاريد كه هيچ يك از اعداد همسايه كنار هم نباشند . ثانياً در جدول هاي ضربدر هم ، دو عدد پشت سر هم قرار نگيرند .


2,000 تومان