دانلود تحقیق درمورد كتابخانه

دانلود تحقیق درمورد كتابخانه

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد كتابخانه

با دانلود تحقیق در مورد كتابخانه در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق كتابخانه را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق كتابخانه ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد كتابخانه

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:43 صفحه

قسمتی از فایل:

خلاصه:

 ش50 (آذر45): 18-21. كتابخانه‌هاي ايران درقرن اول اسلامي: نقش فرهنگ و تمدن ساساني درپيشبرد تمدن اسلامي، چاره‌جويي‌هاي ايرانيان جهت حفظ آثارواسناد فرهنگي خود پس از حمله عرب، اختراع و استخراج خط "فيرآموز" ، نسخ وثلث توسط ايرانيان، حكومت‌هاي ملي ايراني درقرون اوليه اسلامي، معرفي كتابخانه‌هاي قرون اوليه اسلامي ازآغاز قرن دوم تا ششم هجري (جمعأ شش كتابخانه از 1تا6).

تاريخچه ي كتاب و كتابخانه  در ايران

 

ركن الدين همايونفرخ

كتاب خانه هاي ايران در قرن اول اسلامي

قسمت اول اين مقالات به صورت كتاب جداگانه تحت عنوان «كتاب و كتاب خانه هاي شاهنشاهي ايران» از طرف وزارت فرهنگ و هنر به مناسبت هفته كتاب انتشار يافته است و اينك بخش دوم آن آغاز مي گردد.

چنانكه در بخش اول سرگذشت، گذشت و در اين بخش نيز خواهد آمد كشور ايران يكي از كشور هاي انگشت شماري است كه كتاب خانه هاي عظيم آن شهرت جهاني داشته است و آنچه نويسنده اين سطور را به تنظيم و تحرير و تأليف تاريخ كتاب خانه هاي ايران برانگيخت انكار و فراموشي و نسياني است كه نويسندگان عرب و غرب را در باره كتاب خانه هاي ايران دست داده است!

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر