دانلود تحقیق درمورد اعظم گلشاهی

دانلود تحقیق درمورد اعظم گلشاهی

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد اعظم گلشاهی

با دانلود تحقیق در مورد اعظم گلشاهی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق اعظم گلشاهی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق اعظم گلشاهی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد اعظم گلشاهی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:27 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه

اصولاً مطالعات هیدرولوژی از یک سو براساس محاسبات نظری و از سوئی دیگر بوسیله اطلاعات کیفی(جمع آوری شده در حوضه مورد مطالعه) انجام می گیرد ولی به علت عدم وجود ایستگاه های آب سنجی هیچ گونه اطلاعات و داده های دقیقی راجع به جریان رودخانه های مختلف منطقه جالق وجود ندارد.

استفاده از  مطالعات پارس کنسولت در مناطق مختلف بلوچستان و همچنین تشابه با حوضه های همجواری که از آنها شناسائی بعمل آمده(مثل حوضه سرباز 2200 کیلومتر مربع وکاجو 3640 کیلومتر مربع) میتوان جریانهای آبی را نیز برآورد نمود.بنابراین اگر چند ایستگاه آب سنجی هم وجود داشت احتمالاً از یک طرف به علت عدم اطمینان کامل از اندازه گیریها در مناطق کم جمعیت و از طرف دیگر به علت خشکی آب و هوا شناسائی ما از آب شناسی ناقص می ماند زیرا در حوضه هائی که متوسط بارندگی سالانه از 100 میلیمتر کمتر می باشد.

سفره های آبی بطور کلی از رسوبات دوران سوم یا چهارم تشکیلات دامنه ای، تراسی و آبرفتی تشکیل یافته که دشت سراوان، سوران و زابلی و همچنین چند دره واقع در مناطق جالق و کوهستانهای جنوب را پر نموده است. شیست و ماسه سنگهای پالئوسن ـ ائوسن که بلندیها را تشکیل می دهند به طور طبیعی غیر قابل نفود می باشند. اماچین خوردگیهای شدیدی که با تکان های شدید تکتونیکی همراه بوده ایجاد ترک خوردگی هائی نموده که نتیجتاً اندک نفوذ پذیری در این قسمتها پیدا شده و باعث ظهور چشمه های کوچکی شده است. کوه بیرک که بین دشت زابلی و سوران واقع شده تنها ناحیه ایست که دارای تشکیلات آهکی عمده  می باشد که باعث پدیده کارستی شده است.

کارهای انجام شده قبلی:

مطالعات خاص انجام گرفته بر روی رودخانه روتک و جالق بسیار محدوده بوده و گزارشهای ارائه شده(هواشناسی و هیدرولوژی) از چند مورد تجاوز نمی نماید از حوضه آبریز مجاور این رودخانه نیز گزارشهای چندی وجود داشته که موارد مهم آنها گردآوری و بررسی و در صورت لزوم از آنها استفاده گردیده است. مجموعه این گزارشها به شرح زیر می باشد:

ـ گزارش هواشناسی و هیدرولوژی طرح سد سراوان و ابنیه و تاسیسات وابسته که توسط مهندسین مشاور آب و خاک در مهر ماه 1371 انجام گرفته و مجموع رودخانه های سیمیش، روتک، مشکید و جالق را در برمی گیرد. این گزارش گرچه بسیار کامل بوده و همه موارد مطالعاتی برای تمام شاخه های رودخانه را پوشش داده ولی دارای نواقص وایرادات فنی نیز می باشد که در این مطالعات سعی شده این موارد به طور کامل انجام شود.

ـ گزارش شناسایی حوضه آبریز مشکید رودخانه و جالق که درسال 1364 توسط سازمان آب منطقه ای سیستان و بلوچستان تهیه شده  است.

ـ گزارش مطالعات طرح جامعه آب کشور مربوط به حوضه آبریز جنوب شرق کشور تهیه شده توسط مهندسین مشاور جاماب در سال 1376 آمار و اطلاعات استفاده شده در این گزارش تا 1372 می باشد.

ـ گزارش مطالعات تلفیق و اطلس حوضه آبریز جازموریان که در سال 1378 توسط مهندسین مشاور زیست کاو تهیه شده ودر آن حوضه آبریز رودخانه کارواندر که در غرب روتک واقع شده مورد تحلیل قرار گرفته است. آمار استفاده در این گزارشات نیز تا سال 1375 می باشد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر