دانلود تحقیق درمورد مشكلات موجود در برق شهر

دانلود تحقیق درمورد مشكلات موجود در برق شهر

0 1.4k
دانلود تحقیق درمورد مشكلات موجود در برق شهر

با دانلود تحقیق در مورد مشكلات موجود در برق شهر در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق مشكلات موجود در برق شهر را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق مشكلات موجود در برق شهر ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد مشكلات موجود در برق شهر

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:112 صفحه

قسمتی از فایل:

قطع ناگهاني برق باعث اختلال در اكثر فعاليتهاي تجاري شده و در برخي موارد امكان ادامه آن را كاملاً از بين مي‌برد. البته تنها برق شهر اثرات مخرب به همراه ندارد، بسياري از دستگاههاي الكتريكي (همانند سيستمهاي كامپيوتري) نسبت به نارسائيهايي مانند افت لحظه‌اي ولتاژ، افت طولاني ولتاژ، قطع برق، ولتاژهاي لحظه‌ايي بالا، نويز و تاثيرات فركانس راديويي و تغييرات فركانس در منبع تغذيه به خود حساس هستند.

اين گونه و بارها را اغلب «بارهاي حساس» مي‌گويند. زيرا عملكرد مداوم آنها براي فعاليت‌هاي تجاري يك شركت حائز اهميت است و همچنين به اين دليل كه اينگونه بارها براي عملكرد صحيح يك نيروي برق با ثبات تر و قابل اطمينان تر از آنچه عموماً توسط منابع تغذيه همگاني ارائه مي‌شود. نياز دارند.

در ادامه ليستي از مشكلات موجود در برق شهر ارائه مي‌شود كه هر كدام را به طور مختصر توضيح مي‌دهيم.

1-    نوسانات شديد لحظه‌اي (spine)

2-    نويز الكتريكي (noise)

3-    اضافه ولتاژ لحظه‌اي (surges)

4-    افت ولتاژ لحظه‌اي (sags)

5-    هارمونيك‌ها (TUD)

6-    افت طولاني ولتاژ (Brown outs)

قطع برق شهر (Blacuoucs)

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر