دانلود تحقیق درمورد تاريخچه تنيس

دانلود تحقیق درمورد تاريخچه تنيس

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد تاريخچه تنيس

با دانلود تحقیق در مورد تاريخچه تنيس در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تاريخچه تنيس را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تاريخچه تنيس ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تاريخچه تنيس

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:24 صفحه

قسمتی از فایل:

تنيس

 

 

·         تاريخچه تنيس

·         تاريخچه تنيس در ايران

تنيس ورزشي راکتي است که بين دو نفر (انفرادي) يا بين دو تيم دو نفره (دوبل) بازي مي‌شود. هر بازيکن راکتي دارد که داراي صفحه‌اي از شبکه توري است. بازيکن با اين راکت توپي لاستيکي با پوشش نمدي را به زمين حريف پرتاب مي‌کند. بازيکني (يا تيمي) که زودتر امتياز نهائي را به دست آورد برنده است. اين ورزش ابتدا در انگلستان، بيشتر در ميان اعيان، رايج شد و سپس به کشورهاي انگليسي زبان رفت و اکنون در همه کشورها بازي مي‌شود. تنيس از ورزش‌هاي المپيک است. در برخي از کشورها به آن تنيس ميداني مي‌گويند تا از ورزش ديگري بنام تنيس شاهي که در سالن و در زميني با ابعاد متفاوت بازي مي‌شود متمايز گردد.


تاريخچه تنيس

تا آنجا که شواهد تاريخي در اين مورد نشان مي دهد ، ورزش تنيس طي قرون 12 و 13 ميلادي ابتدا در کشور فرانسه ابداع شد. اما ارائه جدي اين ورزش در سال 1872 ميلادي بود که سرگرد هاري جم اين ورزش را در شهر لمينگتن

( انگلستان) به مردم معرفي کرد .

در آن زمان مقررات و خصوصيات اين ورزش بآنجه اکنون مي بينيم تفاوت بسيار داشت . در سال 1877ميلادي ، اولين بار در دنيا مسابقات تنيس با مقررات و قوانين بخصوصي در زمينهاي تنيس "باشگاه تنيس و کروکت ال انگلند" ويمبلدون برگزار گرديد، محلي که هم اکنون بزرگترين مسابقات تنيس دنيادر آن برگزار مي شود.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر