دانلود تحقیق درمورد انباره اي به نام NAS شبكه اي به نام SAN

دانلود تحقیق درمورد انباره اي به نام NAS شبكه اي به نام SAN

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد انباره اي به نام NAS شبكه اي به نام SAN

با دانلود تحقیق در مورد انباره اي به نام NAS شبكه اي به نام SAN در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق انباره اي به نام NAS شبكه اي به نام SAN را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق انباره اي به نام NAS شبكه اي به نام SAN ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد انباره اي به نام NAS شبكه اي به نام SAN

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:6 صفحه

قسمتی از فایل:

NAS چيست؟

انباره (Storage) ذخيره سازي متصل به شبكه (Nas) دستگاهي است كه به صورت اشتراكي در شبكه مورد استفاده قرار مي گيرد. اين دستگاه، با استفاده از NFS (سيستم فايلي شبكه اي مختص يونيكسي)، CIFS (سيستم فايلي شبكه اي مختص محيط هاي ويندوزي)، FTP، HTTP و ساير پروتكل ها با اجزاي شبكه ارتباط برقرار مي كند. وجود NAS در يك شبكه براي كاربران آن شبكه افزايش كارايي و استقلال از سكو را به ارمغان مي آورد، گويي كه اين انباره مستقيما به كامپيوتر خودشان متصل است.

خود دستگاه NAS يك وسيله پر سرعت، كارآمد، تك منظوره و اختصاصي است كه در قالب يك ماشين يا جعبه عرضه مي شود. اين دستگاه طوري طراحي شده كه به تنهايي كار كند و نيازهاي خاص ذخيره سازي سازمان را با استفاده از سيستم عامل و سخت افزار و نرم افزار خود در بهترين حالت برآورده سازد. NAS را مي توان مثل يك دستگاه Plug-and-play در نظر گرفت كه وظيفه آن تامين نيازمندي هاي ذخيره سازي است. اين سيستم ها با هدف پاسخگويي به نيازهاي خاص در كوتاه ترين زمان ممكن (به صورت بلا درنگ) طراحي شده اند. ماشين NAS براي به كار گيري در شبكه هايي مناسب تر است كه انواع مختلف سرور و كلاينت در آنها وجود دارند و وظايفي چون پراكسي، فايروال، رسانه جرياني و از اين قبيل را انجام مي دهند.

در اين مقاله به معرفي دسته اي از دستگاه هاي NAS مي پردازيم به نام "فايلر" كه امكان به اشتراك گذاشتن فايل ها و داده ها را ميان انواع متفاوت كلاينت ها فراهم مي سازند. در عين حال، مزاياي NAS در مقايسه با SAN (شبكه هاي موسوم به Storage Area Network) مورد بررسي قرار خواهد گرفت.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر