دانلود تحقیق درمورد ازدواج اينترنتي

دانلود تحقیق درمورد ازدواج اينترنتي

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد ازدواج اينترنتي

با دانلود تحقیق در مورد ازدواج اينترنتي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ازدواج اينترنتي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ازدواج اينترنتي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد ازدواج اينترنتي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:4 صفحه

قسمتی از فایل:

اخيراً شيوه اي به نام «ازدواج اينترنتي» رايج شده كه افراد از طريق اينترنت با هم آشنا مي شوند و پس از گذاشتن قرار و مدارهاي لازم، تن به ازدواجي مي دهند كه براساس هيچگونه آشنايي دقيق و حساب شده استوار نيست. اما بسياري از اين قول و قرارهاي نوشته شده يا گفته شده از طريق اينترنت خلاف واقع از آب درمي آيد.
البته در اين ميان افراد ديگري هم هستند كه به دلايل گوناگون دست به ازدواج هاي صوري مي زنند و فقط به خاطر رسيدن به موقعيت هايي خاص به ازدواج هايي ظاهري كه شكلي قانوني دارد تن مي دهند.
«هادي ناصرپور» كارشناس ارشد حقوق و وكيل دعاوي و مشاوره حقوقي درباره پيامد و خسارت مادي و معنوي اينچنين ازدواج هايي به شهروندان هشدار مي دهد و مي گويد: «متاسفانه بيشتر ازدواج هاي صوري به علت نبود علاقه واقعي و رابطه عاطفي بين زوجين به طلاق منجر مي شود و پيامدهاي سنگين مادي و معنوي را براي دو طرف دارد.» وي با اشاره به يكي از پرونده هايي كه وكالت زوجه را در آن برعهده دارد، مي گويد: «خانمي كه از طريق اينترنت، برنده رواديد اقامت در آمريكا شده بود، براي تكميل مدارك خود اقدام به ازدواج اينترنتي كرد، اما سرانجام موفق به اخذ رواديد اقامت در آمريكا نشد و در حال حاضر اين خانم كه انگيزه اي براي زندگي مشترك ندارد، تقاضاي صدور گواهي عدم سازش از دادگاه كرده است. اين در حالي است كه افراد بايد براي اقامت در خارج از كشور از راه هاي قانوني و مشاوره با وكلاي باتجربه استفاده كنند.»

واقعيت اين است که ورود اينترنت به جوامع در حال توسعه‌اي همچون ايران در کنار تمام محاسن و نوآوري‌هايي که به دنبال داشته است داراي جوانب منفي و آثار سويي نيز بر فرهنگ کشورمان بوده است. شايد بتوان تغييراتي در شيوه ازدواج جوانان را يکي از تبعات ورود اين فناوري در ايران دانست که به «ازدواج‌هاي اينترنتي» مرسوم شده‌اند اما مساله مهم در اين ميان اين است كه آيا مي‌توان اشتراك سليقه افراد در «چت‌روم» را نخستين گام براي ازدواج دانست؟

هرچند ضرورت ازدواج به هنگام از جمله موضوعاتي است كه تاكيدات قرآني متعددي درباره آن وجود دارد اما در کنار اين موضوع، احکام اسلامي‌همواره بر اين ضرورت تاكيد دارند كه تشكيل خانواده بايد با درايت و آگاهي صورت گيرد چرا كه بي‌توجهي به اين امر از قوام اين نهاد كه اساس جامعه را تشكيل مي‌دهد كاسته و زمينه‌ساز بروز مشكلات متعددي مي‌شود.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر