دانلود تحقیق درمورد اتانول

دانلود تحقیق درمورد اتانول

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد اتانول

با دانلود تحقیق در مورد اتانول در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق اتانول را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق اتانول ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد اتانول

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:62 صفحه

قسمتی از فایل:

اتانول يا الکل اتيليک يا اتيل الکل با فرمول C۲H۵OH ترکيب شيميائي با بوي خاص و آتشگيري است که در نوشيدني‌هاي الکلي وجود دارد. اين الکل همان ماده‌اي است که خاصيت مست کنندگي دارد و در نوشيدني‌هاي الکلي با درصد‌هاي مختلف پيدا مي‌شود. علاوه بر اين در صنايع مختلف کاربرد فراوان دارند. اين کاربردها در عطرها و ادکلن‌ها و همچنين در وانيل و همچنين به عنوان سوخت در برخي ماشين‌هاي جديد مي‌باشد. براي استفاده از اين الکل در صنايع عطر سازي استفاده مي‌کنند.

مخمر آبجو ، قارچي است که با جوانه‌زدن تکثير مي‌شود، اگر اين قارچ در مجاور يک ماده قندي تخمير شود، موادي از خود خارج مي‌کند که خاصيت آنزيمي داشته و موجب دگرگوني قند مي‌شود. در بين قندها ، گلوکز به فرمول C۶H۱۲O۶ است که در انگور وجود دارد که پس از تخمير باعث ايجاد الکل مي‌شود.

اطلاعات اوليه

 

نام آيوپاک

نامهاي ديگر

فرمول شيميايي

وزن مولکولي

نقطه جوش

نقطه ذوب

PH

اتانول

اتيل الکل ، الکل اتيليک

46.069gr/mol

78.4 درجه سانتيگراد

114.3- درجه سانتيگراد

7

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر