دانلود تحقیق درمورد اسب بخار و کمی بیشتر

دانلود تحقیق درمورد اسب بخار و کمی بیشتر

0 2.1k
دانلود تحقیق درمورد اسب بخار و کمی بیشتر

با دانلود تحقیق در مورد اسب بخار و کمی بیشتر در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق اسب بخار و کمی بیشتر را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق اسب بخار و کمی بیشتر ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد اسب بخار و کمی بیشتر

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:13 صفحه

قسمتی از فایل:

همسایه‌ها مشغول احوالپرسی و صحبت‌های روزمره هستند، البته نه یک احوالپرسی ساده. لابلای حرف‌های آنها بحث اتومبیل‌هایشان هم در می‌گیرد و این‌بار ”مارکوس بوده“ حرف‌های شنیدنی‌تری دارد.مارکوس به همسایه‌اش ”کارل هاینتس کراوس“ می‌گوید که یک سوپر اتومبیل خریده است و می‌خواهد با بی‌ام‌و M۵ همسایه رقابت دوستانه‌ای داشته باشد. قرار آنها برای صبح فردا تنظیم می‌شود و هر دو می‌روند که خودشان و البته اتومبیل‌هایشان را برای یک روز هیجان‌انگیز آماده کنند.  

 

M در برابر M

از آن روزی که کمپانی BMW آستین‌هایش را بالا زد و با راه‌اندازی خط تولید تخصصی سری ”Mpower“ دستی به سر و روی مدل‌های سری ۳ و سری ۵ کشید سال‌ها می‌گذرد و همیشه بی‌ام‌و و با پسوند M۳ یا M۵ نشانگر یک اتومبیل ویژه با توانائی‌های فوق‌العاده بوده است. شاخه تخصصی Mpower به تازگی مدل M۶ که مدل تغییر یافته محصول دوست‌داشتنی یعنی ۶۴۵ است را به بازار اروپا عرضه کرده و مارکوس هم با پرداخت یک رقم نسبتاً سنگین آن را در پارکینگ خانه‌اش جای داده. M۶ سرخ رنگ آتشین مزاج حالا مایه سربلندی مارکوس است و او می‌داند که M۵ آبی رنگ کارل هاینتس با وجود تمامی توانائی‌هایش بازنده رقابت همسایه‌ها خواهد بود.در مؤعد ملاقات دو اتومبیل M۵ و M۶ در کنار هم قرار گرفتند تا مشخص شود پیروزی از آن کیست.

سبک‌تر، سریع‌تر

مارکوس آرام‌تر از کارل هاینتس است. صاحب M۵ از دیدن رقیب قلدی مثل M۶ کمی دستپاچه شده اما به روی خودش نمی‌آورد. در همان ۱۰۰ متر اول حرکت مشخص است که شتاب M۶ بهتر است. وزن سبک‌تر و نیروی فوق‌العاده خیلی زود این مسئله را اثبات می‌کند.نسبت قدرت به وزن در M۶ عدد برتری است و مرکز ثقل پائین‌تر هم در هنگام عبور از پیچ‌ها به کمک مارکوس می‌آید. صدای فوق‌العاده جذاب و پرطنین برخاسته از اگزوز M۶ هم کارل هاینتس را به لکنت زبان خفیف مبتلا کرده است. مارکوس حالا اعتماد به‌نفس بیشتری پیدا کرده و بعید نیست در روزهای دیگر سراغ اتومبیل‌های قوی‌تر از M۶ هم برود.

بهترین در گروه M

اتومبیل من جای راحتی برای نشستن ۵ نفر است“. کارل هاینتس با این جمله می‌خواهد کمی از بار ناراحتی‌اش را کم کند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر