دانلود تحقیق درمورد زنان طلاق و فرزندانشان

دانلود تحقیق درمورد زنان طلاق و فرزندانشان

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد زنان طلاق و فرزندانشان

با دانلود تحقیق در مورد زنان طلاق و فرزندانشان در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق زنان طلاق و فرزندانشان را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق زنان طلاق و فرزندانشان ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد زنان طلاق و فرزندانشان

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:26 صفحه

قسمتی از فایل:

كودكان قر بانيان  بي گناه طلاق هستند  آنها در مركز و كانون مبارزه و كشمكش بر سر موضوعاتي مانند حق حضانت حمايت هاي مالي و برنامه ملا قات قرار مي گيرد

دشوار تر از همه زماني است كه بايد بين افرادي كه به آنهاعشق مي ورزند خط جدايي بكشند .

طلاق به گونه هاي مختلف بر كودكان تاثير مي گذارد :

والدين به آنها نمي انديشند با از دست دادن سبك زندگي كه مي شناخته اند مواجه مي گردند طلاق به مفهومي ديگر يعني ملاقاتهاي آخر هفته با پدر زندگي با مادر مضطرب وآشفته وكاهش منابع مالي براي گذراندن امور زندگي .

اين شرايط واقعيتهائي است كه نمي توانيد آنها را تغيير دهيد اما مي توانيد محبت و حمايتهاي غير مشروط خود را در اختيار كودكانتان قرار دهيد تا بتوانيد با شرايط جديد خو بگيرند.

به دليل واكنشهاي گوناگون فرزندانتان نسبت به طلاق ممكن است بعضي اوقات توانايي خود را به عنوان "مادر"مورد ترديد قرار دهيد .اين واقعيت مي تواند بويژه زماني رخ دهد كه همسر سابق شما ناگهان در خصوص هر چه كه براي كودكانتان انجام مي دهيد انتقاد كنيد .

اين معمولا يك جنگ قدرت است كه مي تواند اعتماد به نفس شما را به عنوان يك مادر از بين ببرد .اين مسئله را جدي نگيريد صحبت كردن با مادران ديگر مي تواند هم در باز يافتن قدرت عمل به شما وهم در خصوص برخورد با استرس تربيت و پرورش كودكان به شما كمك كند .

پرورش كودكان ماهيتا وفي نفسه امري دشوار مي باشد وطلاق مي تواند مجموعه جديدي از قواعد و مقررات را به وظايف مادر بيفزايد .

علاوه بر پر داختن به مسائل عاطفي كودكانتان شما بايد مقررات خاص كودكانتان (كودكان) و امور رفاهي آنها نيزدست و پنجه نرم كنيد .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر