دانلود تحقیق درمورد پروکسی ها

دانلود تحقیق درمورد پروکسی ها

0 1.3k
دانلود تحقیق درمورد پروکسی ها

با دانلود تحقیق در مورد پروکسی ها در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق پروکسی ها را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق پروکسی ها ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد پروکسی ها

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:10 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه

پروکسی ها برنامه هایی هستند که در کامپیوتر هایی که به عنوان سرور در شبکه ای که به آن متصل هستید اجرایی شوند ( چه این ارتباط از طریق مودو با شد یا با وسیله های دیگر ) .

این برنامه ها تقاضا های HTTP و FTP   را دریافت و فایلهای مربوط را از اینترنت که با سرور متصل شدند انتقال می دهند .

وقتی که یک پروکسی را پیکربندی کردید ، تقاضاهای HTTP و FTP    از طریق کامپیوتر که به عنوان سرور پروکسی می باشد دوباره فرستاده می شوند. با این وجود می توانید میزبان های خاصی انتخاب کنید که می توانید مستقیماً نه از طریق سرور پروکسی متصل شوید. برای مثال اگر به شبکه محلی متصل می شوید به میزبان های محلی متصل شوید که لازم نیست از طریق سرور پروکسی باشد.

شما بایستی یک سرور پروکسی را پیکر برندی کنید اگر مجری شبکه به آن نیاز داشته باشد اگر  شما یک کاربر شماره گیر هستید آن، ISP شما خواهد بود. با این وجود حتی اگر مقدار کمی سرگرمی درباره این پروکسی دارید نیاز نیست چیزی را تغییر دهید.

لطفاً توجه داشته باشید که استفاده از سرور های پروکسی اختیاری است اما به کارگیری آن دارای مزیت هایی است که دستیابی سریع به اطلاعات در شبکه یکی از مزایای آن است. اگر مطمئن نیستید که به سرور پروکسی برای اینترنت نیاز دارید یا نه لطفاً با راهنمای تنظیم کننده ISP خود یا مجری سیستم خودتان مشورت کنید.                       

                                                         



Connect to the internet directly

اگر نمی خواهید که از سرور پروکسی استفاده کنید این گزینه را انتخاب کنید. اگر تصمیم به استفاده از پروکسی را دارید به چند روش می توانید آن را تنظیم کنید.

Automatically detected script file

اگر شما می خواهید که پیکر بندی نصب پروکسی فایل Script به طور اتوماتیک جستجو و بارگزاری شود این گزینه را انتخاب کنید. تنها فرقی که این گزینه با گزینه  قبلی دارد این است که در این گزینه احتیاج نیست که شما محل پیکر بندی فایل Script را تعیین کنید. در عوض با استفاده از WADD به طور اتوماتیک بارگذاری خواهید شد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر