دانلود تحقیق درمورد تشریح کبوتر

دانلود تحقیق درمورد تشریح کبوتر

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد تشریح کبوتر

با دانلود تحقیق در مورد تشریح کبوتر در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تشریح کبوتر را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تشریح کبوتر ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تشریح کبوتر

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:9 صفحه

قسمتی از فایل:

ضوع آزمایش: تشریح کبوتر

هدف آزمایش: آشنایی با مشخصات ظاهری واندام های داخلی کبوتر

وسایل آزمایش:

1.سینی تشریح به همراه وسایل تشریح

2.ذره بین

3.سنجاق ته گرد

4.کبوتر

5.پنبه واتر

شرح آزمایش:

مرحله اول: بررسی مشخصات ظاهری

بدن از قسمت های سر، گردن، تنه (شامل بال ها و پاها) تشکیل شده است. پوست بدن غیر از منقار، بند پایینی و انگشتان پا از پر پوشیده شده است.

سرکبوتر:

سر کبوتر به شکل گرد بوده و در انتها به یک نوک کوتاه ختم می شود، نوک کبوتر، ساختمان شاخی داشته و در منتهی االیه خود کمی قوس دار است. کمی بالاتر از نوک فوقانی دو سوراخ بینی قرار گرفته اند.

در قاعده نوک، ساختمان محافظ نوک که از جنس فلس مانند است در عقب سوراخ های بینی قرار گرفته است. چشم های کبوتر در دو طرف سر قرار دارند، که بزرگ و گرد می باشند. چشم ها دارای دو پلک هستندو پلک سوم که روی چشم را می پوشاند و بنام پلک اشکی خوانده می شود، شفاف و بسیار نازک است. سوراخ گوش خارجی، مختصری پایین تر از لبه عقبی چشم ، در دو طرف سر در داخل پرهای ریزی که روی سر را پوشانده، قرارگرفته اند. (چنانچه پرهای این ناحیه کنار زده شود، به آسانی مشاهده می گردد.)سوراخ های مذکور کوچک بوده و در داخل آن ها پرده صماخ قرار دارد. کبوتر فاقد لاله گوش است.

گردن:

گردن نسبتا بلند و قابل انعطاف است و حرکات چرخشی سر را میسر می سازد.

تنه:

در مجموع دوکی شکل بوده و این یکی از سازگاری های پرنده برای پرواز در هواست. باله در حال پرواز گسترده و در حال عادی در طرفین بدن به شکل حرف Z جمع می شوند. هرگاه بال را بگسترانید خواهید دید که پوست شانه و بازو بر سطح آن می افزایند. پوست روی بال را لمس کنید تا در زیر آن بوجود استخوان های بازو، ساعد، کف دست و انگشتان پی ببرید. پاها کوتاه و تنومندند و بوسیله فلس های شاخی پوشیده شده اند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر