دانلود تحقیق درمورد حيات وحش ايران

دانلود تحقیق درمورد حيات وحش ايران

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد حيات وحش ايران

با دانلود تحقیق در مورد حيات وحش ايران در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق حيات وحش ايران را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق حيات وحش ايران ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد حيات وحش ايران

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:10 صفحه

قسمتی از فایل:

سرزمين عزيز ما ايران از معدود كشورهايي است كه به لحاظ موقعيت جغرافيايي خاص خود داراي زيستگاههاي متنوع و به واسته آن گونه هاي مختلف گياهي و جانوري مي باشد. وجود رشته كوههاي سر به فلك كشيده البرز و زاگرس جنگلهاي سرسبز و پر طراوت شمال ، اكوسيستم پر رمز و راز فلات مركزي ايران ، جنگلهاي شگفت آور حرا ، تالاب هاي متعدد و همه و همه باعث گرديده است كه اين مرز و بوم به عنوان يكي از منحصر به فردترين كشورهاي دنيا لقب گيرد.

همچنين رويش پيش از 8000 گونه گياهي ، متجاوز از 500 گونه پرنده ، افزون بر 160 گونه پستاندار (شامل بزرگترين و كوچكترين پستاندار دنيا) ، حدود 220 گونه خزنده و دوزيست و ... بر جذابيت طبيعت ايران مي افزايد. آشنايي با اين مواهب الهي و استفاده از جلوه هاي پرشكوه وحيرت انگيز آن ميسر نمي گردد مگر با ديدن وعلاقه مند شدن به آن.

ما شما را به تماشاي اين زيبائيها دعوت مي كنيم:

 

 

 

استان اصفهان

جغرافيا و تاريخ‌‌

 

استان اصفهان با مساحت‌ 105,937کيلومتر مربع‌ در قسمت مرکزي ايران واقع‌ شده است‌‌.‌استان اصفهان بر اساس آخرين‌ تقسيمات کشوري‌ داراي 17 شهرستان مي‌‌باشد که‌ ‌عبارتنداز:اصفهان,اردستان,برخواروميمه, خميني‌شهر,خوانسار,سميرم,شهرضا(قمشه), ‌فريدن,فريدون‌ شهر,فلاورجان,کاشان,گلپايگان ,لنجان ,مبارکه‌,نائين,نجف‌آبادونط‌نز. اصفهان ‌ازآنجاکه‌ مرکزاستان مي‌‌باشد پرجمعيت‌ترين‌ شهراين‌ استان است‌‌. در سال 1375جمعيت ‌اين‌ استان 3,223,255 نفر بوده‌ است‌ که‌ ازاين‌ تعداد74/3 درصد شهرنشين‌و 25/7 ‌درصد ساکن‌ مناطق روستايي‌ بوده‌‌اند. استان اصفهان با قرار گرفتن در مرکز فلات ايران ‌وبه‌ علت گستردگي‌ زياد شامل‌ مناطق متعددکوهستاني‌ وجلگه‌اي مي‌‌باشد.اين‌ مناطق ‌عبارتند از:

 

 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر