دانلود تحقیق درمورد مجموعه دولتي گاوداري هنرستان شهيد بهشتي

دانلود تحقیق درمورد مجموعه دولتي گاوداري هنرستان شهيد بهشتي

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد مجموعه دولتي گاوداري هنرستان شهيد بهشتي

با دانلود تحقیق در مورد مجموعه دولتي گاوداري هنرستان شهيد بهشتي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق مجموعه دولتي گاوداري هنرستان شهيد بهشتي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق مجموعه دولتي گاوداري هنرستان شهيد بهشتي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد مجموعه دولتي گاوداري هنرستان شهيد بهشتي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:46 صفحه

قسمتی از فایل:

1.عنوان نام محل:

محل كارآموزي مجموعه دولتي گاوداري هنرستان شهيد بهشتي ميباشد.

2.موقعيت محل:

اين گاوداري واقع در منطقه صفادشت شهرستان شهريار ميباشد. هواي منطقه در زمستان و پاييز بسيار سرد بوده و در بهار و تابستان از هوايي معتدل برخوردار ميباشد،‌از طرفي چون نژاد هلشتاين به سرما عادت دارد از اين رو در اين گاوداري اين نژاد پرورش مي يابد. ميزان بارش سالانه كم بوده و منطقه داراي آب و هواي سرد خشك ميباشد. وزش باد بسيار زياد بوده به طوري كه در ايران به عنوان شهر باد معروف ميباشد، ضمن اين كه وزش باد زياد است جهتش نيز مختلف بوده و تقريباً‌از تمام جهات باد مي وزد. البته ساختمان ها طوري ساخته شده كه جهت غالب وزش باد را پوشش ميدهد. جهت ساخت جايگاه ها شمال شرقي به جنوب غربي ميباشد كه اين امكان را ايجاد ميكند تا در فصول سرد استفاده كامل را از نور آفتاب برد. آب تاميني براي مجموعه آب چاه ميباشد، اين آب از نظر شاخص T.D.S يا مواد جامد محلول در آب بسيار سنگين ميباشد. اين مجموعه در زميني پست و هموار بنا شده است كه نسبت به زمين هاي اطراف نيز هم سطح ميباشد. اين مجموعه به جاده عبوري و شهر فاصله نزديكي دارد و با مناطق پر جمعيت فاصله كوتاهي دارد. در مجاورت اين گاوداري كارخانه هاي توليدي متعددي وجود دارد. محل مجموعه از نظر پوشش گياهي بسيار ضعيف بوده و به دليل سنگلاخ و شن زاري زمين داراي فرو رفت آب به طور گسترده ميباشد.

3.بازار مصرف:

اين گاوداري داراي دو نوع توليد ميباشد يا به عبارت ديگر دو منظوره ميباشد:

1-گوساله هاي نر پرواري: در اين مجموعه پس از به دنيا آمدن گوساله هاي نر اقدام به پرورش و پروار نمودن آنها مي كنند، يا در صورت ديگر گوساله پس از رسيدن به سن 6 ماهگي و ابتداي دوره پروار بندي به مجموعه هاي خصوصي فروخته مي‌شود.

2-گوساله هاي ماده: اين گوساله ها پس از به دنيا آمدن پرورش مي يابند و پس از رسيدن به سن و وزن مناسب جايگزين گاوهاي شيري پير ميشوند. شير توليدي به قيمت ليتري 390 تومان به يكي از ايستگاه هاي جمع آوري شير شركت پگاه فروخته مي شود.

3-توليد كود و كود مايع: اين گاوداري دو نوع كود توليد ميكند كه هر دو به مصارف كشاورزي و تغذيه زمين ميرسد.

1.كود خشك 2-كود مايع: كه حاصل از شستشوي جايگاه ها همراه با كود به دست مي آيد.

4.تحليل وضعيت محل: يكي از مزيت هاي بزرگ مجموعه نزديك بودن آن به مناطق پر جمعيت و بازار مصرف عالي ميباشد،‌از سويي رشد جمعيت و منطقه مسكوني در اطراف گاوداري ميتواند براي آينده اين مجموعه بسيار مشكل آفرين باشد. كمبود بارش هاي سالانه باعث ميشود تا آب هاي زيرزميني كاهش يافته و از طرفي به دليل تامين آب از چاه و آب هاي زيرزميني در آينده با كمبود آب مواجه ميشوند. وجود كارخانه هاي متعدد در اطراف اين گاوداري ميتواند به صورت غير مستقيم ضرر بزرگي را وارد كند، به اين صورت كه: اين كارخانجات داراي پسماندها و مواد شيميايي دور ريختني ميباشند كه آنها را در چاه هايي كه حفر كرده اند دفن ميكنند، اين كار باعث ميشود تا اين مواد به آبهاي زيرزميني وارد شود و آنها را غير قابل مصرف كند. اين مجموعه از گاوداري هاي بسيار قديمي منطقه ميباشد و تلاش نكردن براي تقويت پوشش گياهي بسيار تعجب آور است، پوشش گياهي آن هم در منطقه باد خيز ميتواند بسيار مفيد باشد و به عنوان يك بادشكن ميتواند عمل كند.

5. مشخصات واحد: اين گاوداري در زميني به مساحت تقريبي يك هكتار بنا شده است. سيستم جايگاه از نوع باز ميباشد ولي در قسمت هايي مثل گوساله داني از درب كشويي و محيط بسته استفاده شده است. اين گاوداري داراي 160 راس دام به قرار سني زير ميباشد: 1-تعداد 54 راس گاو شيري دوشا، 2-تعداد 38 راس تليسه و آبستن سبك 3-تعداد 7 راس گاو خشك و آبستن سنگين 4-تعداد 11 راس گوساله 6-3 ماهه 5-تعداد 25 راس گوساله نر پرواري 6-تعداد 25 راس گوساله شير خوار زير سه ماه

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر