دانلود طرح جابر درمورد پیوند زدن

دانلود طرح جابر درمورد پیوند زدن

0 1.7k
دانلود طرح جابر درمورد پیوند زدن

کاربر عزیز در اینجا بهترین طرح جابرین حیان با موضوع پیوند زدن را برای شما قرار دادیم. این طرح جابر بهترین و با کیفیت ترین طرح جابر پیوند زدن است. شما میتوانید با اطمینان این طرح جابر پیوند زدن را با توضیحات کامل و عکس های متنوع و باکیفیت از سایت ما دانلود کنید. لازم به ذکر است که این فایل طرح جابر با موضوع پیوند زدن در فرمت zip و با قیمت بسیار مناسب در دسترس است که این فایل zip شامل چند فایل word و همچنین عکسهای مرتبط با طرح  است.

 

نام فایل: طرح جابرپیوند زدن

فرمت فایل: zip با کیفیت عالی

قسمتی از فایل:

 

پیوند زدن

ازنظرباغبانی،قسمتی راکه بخش های هوایی یک گیاه پیوندشده رابه وجودمی آورد،پیوندک یا فرازیست و بخش دیگر که رشد گیاه را شامل می شود، پایه یا فروزیست می نامند. بدون تردید هر چقدر این دوقسمت از نظرصفات ژنتیکی مشابه وازلحاظ گیاهشناسی دارای خویشاوندی نزدیکتری باشند، به همان نسبت جوش خوردن بافت ها در پیوندگاه آسان تروپایداری پیوندمطمئن تر استتاریخچه پیوند
اسناد و مدارک موجود بیانگر این واقعیت است که چینی ها چندین دهه قبل از میلاد مسیح با دانش پیوند زدن گیاهان آشنا بوده اند. در زمان امپراطوری روم نیز این فن مرسوم بوده است.

سیر تحولی پیوند
در طی قرون سیزدهم تا شانزدهم میلادی علاقه به پیوند زدن گیاهان قوت گرفت وموجب شد تاتعداد زیادی از گیاهان از کشورهای خارجی و زیستگاه های اصلی به اروپا منتقل شوند. ناگزیرگیاهان وارداتی راباروش پیوندزنی افزایش داده ونگهداری کردند.بااین حال دراین مقطع زمانی اهل فن هنوزاز انواع پیوند درختان میوه اطلاعات کامل نداشتند.در اواخر قرن هیجدهم ضمن آشنایی با نحوه جریان شیره گیاهی، اعمال برخی از پیوندها مانند پیوند مجاورتی مکن گردید.درهمین راستاطرح پیوند سه گیاه با یکدیگرارئه شد.باگذشت زمان وپیشرفت علوم باغبانی، مسائل مربوط به جوش خوردن واتحاد بافت های پایه به طورجدی بررسی شد.درطی قرن نوزدهم انجام روش های مختلف پیونددرگیاهان بررسی گردید.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر