دانلود طرح جابر درمورد وسایل نقلیه

دانلود طرح جابر درمورد وسایل نقلیه

0 1.6k
دانلود طرح جابر درمورد وسایل نقلیه

کاربر عزیز در اینجا بهترین طرح جابرین حیان با موضوع وسایل نقلیه را برای شما قرار دادیم. این طرح جابر بهترین و با کیفیت ترین طرح جابر وسایل نقلیه است. شما میتوانید با اطمینان این طرح جابر وسایل نقلیه را با توضیحات کامل و عکس های متنوع و باکیفیت از سایت ما دانلود کنید. لازم به ذکر است که این فایل طرح جابر با موضوع وسایل نقلیه در فرمت zip و با قیمت بسیار مناسب در دسترس است که این فایل zip شامل چند فایل word و همچنین عکسهای مرتبط با طرح  است.

 

نام فایل: طرح جابروسایل نقلیه

فرمت فایل: zip با کیفیت عالی

قسمتی از فایل:

 

وسایل نقلیه:

اصولاً برای تمام وسایلی که دارای منبع قدرت باشند وبه خودی خودبتوانندحرکت کنند، می‌توان واژهی خودرو را بکار برد. لیکن کاربرد این واژه در زبان فارسی دارای تعریف مشخص است و به وسایل متحرکی گفته می‌شود که همگی دارای حرکت بوده و با زمین در تماس هستند. با این نگاه خودرو گونه‌ای ماشین چرخ‌دار موتوری است، که نخستین سازندگان آن را با هدف حمل‌ونقل سرنشینان در جاده‌ها طراحی نمودند.خودروسازی دنیا به صورت چند ملیتی و زیر مجموعه وار تحت تملک شرکت مادر اداره میشوند .

 

 


ساختمان اتومبیل ها

هر اتومبیل را می توان به سه بخش کلی تقسیم کرد که عبارتند از:

شاسی:به تمام گروه ساختمانی وتمام سیستم‌هایی گفته می‌شودکه برای حرکت اتومبیل لازم است.

اتاق:اتاق محل قرارگیری بار یا مسافر است که پس از ساخت بر روی شاسی نصب می گردد.

سیستم برقی:این سیستم در تمام اتومبیل ها وجود دارد. وظایف مختلفی را مثل کمک کردن به حرکت اتومبیل و یا فراهم آوردن آسایش سرنشین را انجام می دهد.

 

تاریخچه

شاید بتوان اولین ایدهی مکتوب در مورد وسیلهی نقلیه‌ای را که بدون نیروی انسان یا حیوانات قادر به حرکت باشد، در ایلیاد اثر هومر یافت. در قسمتی از رمان، هفاستوس (خدای آتش و فلزکاری) یک سه‌چرخهی متحرک می‌سازد و از آن برای جابجایی استفاده می‌کند. اما در عالم واقع، این وسیله برای اولین بار در سال ۱۶۷۸ توسط پدر فردیناند فربیست مبلغ مسیحی بلژیکی در چین طراحی و ساخته شد که توسط بخار کار می‌کرد. این خودرو اولیه ۶۵ سانتی‌متر طول داشت و به عنوان وسیله سرگرمی برای امپراتور چین ساخته شده بود. اولین اتومبیل واقعی با نیروی بخار که برای جابجائی انسان و بار بکار گرفته شد در سال ۱۷۶۷ توسط نیکلاس جوزف کان فرانسوی طراحی و ساخته شد

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر