دانلود کاربرگ ارتباط منطقی بصورت فایل PDF

دانلود کاربرگ ارتباط منطقی بصورت فایل PDF

0 2.4k
دانلود کاربرگ ارتباط منطقی بصورت فایل PDF

دانلود کاربرگ ارتباط منطقی بصورت فایل PDF با کیفیت بسیار عالی ویژه پیش دبستانی به منظور افزایش و پرورش مهارت دیداری می توان از ارتباط منطقی استفاده کرد. از این نوع کاربرگ ها می توان برای پیشگیری از بروز مشکلات یادگیری و همچنین تقویت هوش تصویری(برای تقویت ارتباط منطقی و اصولی) در کودکان بالای سه سال و کودکان پیش دبستانی و مهدکودک استفاده کرد.

در کاربرگ اشکال در این قسمت از سایت برای شما عزیزان قرار داده ایم از کودک بخواهید در هر رديف شكلي را كه با بقيه اشكال ارتباطي ندارد رنگ آميزي كند. انجام دادن اینگونه کاربرگ ها باعث می شود کودکان یاد بگیرند که با دقت به همه چیز نگاه کنند و تفاوت ها را تشخیص دهند و به جزئیات دقت بیشتری داشته باشند. ضمن اینکه در افزایش تمرکز، بهبود اعتماد بنفس ، افزایش توانمندی های ذهنی و تقویت هوش آنها، تقویت حافظه کوتاه مدت و پیشگیری از بروز مشکلات یادگیری آنها نیز مؤثر است. اگر به دنبال نمونه کاربرگ های بیشتری هستید، می توانید با مراجعه به بخش کمک آموزشی وب سایت دکتر سمیه رحمت به آنها دسترسی داشته باشید.

فرهنگی گرامی ما مفتخریم که شما وبسایت معتبر درسی فایل را جهت دانلود فایل  انتخاب کرده اید ما هم متعهد به پشتیبانی 24 ساعته و ارائه فایل با کیفیت شما می باشیم.

در صورت نداشتن رمز دوم میتوانید از طریق تلگرام-ایتا پیام بفرستید تا محصول شما را ارسال و مبلغ را کارت به کارت فرمایید همچنین در صورت نداشتن برای خرید میتوانید از ایمیل زیر جهت خرید استفاده نمایید

تضمین خرید شما با پاسخ دهی 24 ساعته

(ایمیل drsifile@yahoo.com) – (تلگرام : drsifile@) – (ایتا :  pdfdocir@)


20,000 تومان