12,000 تومان
  • فروشنده : ramin1385bekhrad

  • کد فایل : 61425
  • فرمت فایل دانلودی : word
  • تعداد مشاهده : 1915
  • تعداد صفحات : 24
  • تعداد فروش: 16
سوال از فروشنده

آخرین فایل ها

- بیشتر -

اقدام پژوهی بهبود بخشی پرخاشگری و بد دهنی دانش اموزان دبستان

چکیده : بدون شک به منظور تدریس ونیل به اهداف آموزش و پرورش، وجود شرایطی لازم می باشد، از جمله این شرایط می توان به نظم حاکم بر

0 1.9k

فرمت فایل word

تعدادصفحات24عدد

چکیده فایل

نتیجه گیری:

 اگر دانش آموزان در مدرسه نظم و انضباط را رعایت کنند نتیجه آن مسئولیت پذیری آنها خواهد بود. این دانش آموزان با رعایت حقوق تمامی افراد و برخوردهای منطقی با مخالفین و احترام متقابل، از عصاره بدست آمده از رعایت رفتار و عمل به آن در سطح مدرسه و بعد از آن پیاده کردن کاربردی تر در سطح اجتماع رفتار می کنند که می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات و کشمکشهای موجود در داخل اجتماعات انسانی باشد. اگر به دانش آموزان بی انضباط و یا کم فعال مدرسه مسئولیتی را بدهیم و اجازه دهیم آن را تجربه کنند قطعا این دانش آموزان از نظر انضباطی بهبودی پیدا خواهند کرد فقط این کار مستلزم فرآیند آزمایش و خطاست. این مسئولیت ها باید از کوچک شروع شود و پس از آنکه دانش آموز از خود قابلیت ایفای مسئولیت را نشان داد  مسئولیت های مهم داده شود، دانش آموزی با احساس مسئولیت کردن، به بحث و تصمیم گیری و مشارکت در مدرسه می پردازد که باعث ایجاد مدرسه ای نتیجه بخش میشود و محیط بهتری را برای آموزش فراهم می کند. رابطه نظم و انضباط با مسئولیت پذیری، رابطهای متقابل است بعضی ها بر این باورند که برقراری نظم و انضباط در مدارس امروزی با توجه به اجتماعی که در آن قرار داریم خیلی مشکل است. مدرسه ای که نتوان در آن نظم را برقرار کرد، طبق مباحث قبلی این مدرسه موفق نخواهد بود. نه دانش آموز درس خواهد خواند و نه نظم کلاس را رعایت خواهد کرد.


محتوای فایل دانلودی

خیلی از معلمان مدارس ما از مشکل بی انضباطی زجر می کشند زیرا عاقبت بی انضباطی را درس نخواندن می دانند. انضباط و تعلیم و تربیت ارتباط خیلی نزدیکی دارند و بعضی دیگر از معلمان با مدیریت خوب کلاس، ا انضباط را یک معضل نمی دانند. بعضی معلمان و معاونان بر این اعتقادند که برای برقراری نظم حتمأ شيوه تشویق و تنبیه باید وجود داشته باشد و بعضی دیگر معتقدند برای دانش آموز باید محیطی فراهم آورد که در آن برای قدم گذاشتن در جاده پیشرفت مورد حمایت قرار گیرد و موانع سر راهش هموار کردند. به نظر آنان دانش آموز انگیزه درونی دارد بنابراین کافی است که این انگیزه پرورش یابد نه اینکه کنترل شود تا بتواند به بار بنشیند بنابراین طبق این نظریه، معلم که جهت دهنده است حرف اول را در پرورش نمی زند ولی به این معنی هم نیست که دانش آموز را به حال خود رها کرد.

ارسال دیدگاه

برای ارسال نظر لطفا ورود یا ثبت نام کنید.

12,000 تومان